dinsdag 29 maart 2011

well if you could reinvent my name, well if you could redirect my day, I wanna be the King of Spain.


Ik ben nog steeds ziek, ik ben nooit zo lang ziek, inmiddels al 6 dagen, oeps 6 dagen is best veel. Sinds zaterdag kreeg ik ook kiespijn, heb 2 nachten niet geslapen en de tandarts heeft me gisterochtend dan ook direct "geholpen", nouja ik zal niet zeggen wat hij heeft gedaan het klinkt nogal onsmakelijk. In ieder geval moet ik nog 10 dagen dikke tabletten slikken en een aantal keren terug komen bij de tandarts (voor wie ik overigens niet bang meer ben na alles wat tandartsen en kaakchirurgen met mij hebben gedaan, ahuhm), mijn koorts is ook nog steeds niet weg. Heb net een koude douce genomen, ga nu wat yogert drinken en weer slapen. Het leven is echt niets aan zonder vrienden om je heen, dat is wel weer een wijze les die ik heb geleerd de afgelopen dagen.

I'm still sick, I don't have enery to write in English, I'm sorry for that.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten