vrijdag 14 oktober 2011

I never meant to cause you trouble, I never meant to do you wrong.


Ik zit op de bank met m'n voet hoog in de lucht, ik kan niet meer op mijn voet lopen en erop staan gaat ook niet. Eigenlijk moet ik leren, maar ik wil niet. Ik hou van uitstellen, vooral in de toetsweek. Deze week is het weer zo ver, dus zoek ik alle uitwegen om niet te hoeven leren. Ik ga zo denk ik slapen en dromen over deze schoenen, want ik zit er over te denken dat ik misschien wel dr. Martens wil. Maar ze zijn zo duur, ik denk dat mijn moeder het ook wel leuk zal vinden, dus dat is wel fijn, en er bestaat natuurlijk altijd nog marktplaats! Als ik wakker wordt hoop ik dacht ik de dr. Martens niet meer nodig heb, en dat ik ze in kan ruilen voor sandaaltjes. Jah ik heb zin in een winterslaap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten