donderdag 8 december 2011

Sometimes i wish i could do it all over again!

picture is not by me!

Ik hoop dat ik deze nacht zal dromen over interrailen, iets dat ik heeeeel maar dan ook heel graag wil doen na mijn examen. Wieweet ga ik het vannacht beleven: de treinreizen, de verschillende culturen, de vrijheid, mijn lieve vrienden, het feit dat ik dan vakantie heb, het ontdekken van nieuwe dingen, het maken van een kampvuurtje, het slapen in een tentje, hostel, herberg of in de trein, het zien van zoveel mooie verschillende steden, muziek die alles nog mooier maakt, vrijheid vrijheid vrijheid en natuurlijk blijheid.
Dat hoop ik vannacht te beleven. Goodnight.

1 opmerking:

  1. you must do the interail . every person i know did, love it!! and have great remembers...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen