zaterdag 28 januari 2012

Can you help me?


Na deze zomer ga ik studeren aangezien ik dit jaar mijn vwo-examens heb. Ik wil heel graag in Amsterdam studeren, het probleem is alleen een kamer. Een kamer vinden die betaalbaar is in Amsterdam is een kwestie van geluk hebben. En helaas heb ik in dat soort dingen niet zo veel geluk. Daarom ben ik erg benieuwd of hier iemand is die een kamer heeft in Amsterdam. Ik ben heel erg benieuwd hoe je het hebt gevonden en hoe lang je er op hebt moeten wachten. Het zou geweldig zijn als iemand mij kon zeggen dat diegene nog wel iets voor me weet. Ik hoor het graag. Ik weet dat de kans 0,000001 % is dat iemand mij kan helpen, maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis.

3 opmerkingen:

  1. beautiful pic :)
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om je kans op een kamer te vergroten kun je lid worden van een studentenvereniging. Zij delen hun leden onder in kamers (indien je een kamer wilt) die zij tot hun beschikking hebben en dit zijn vaak de meest ideale locaties. Daarnaast is het handig als je connecties hebt, want via via een kamer krijgen gaat veel sneller dan wanneer je je inschrijft op kamernet.nl of kamertje.nl
    Via een makelaar kun je het ook nog altijd proberen.

    BeantwoordenVerwijderen