zondag 20 juni 2010

Testweek





Good Sundayyy,

eventjes een hele korte post,
ik moet namelijk gauw gaan leren,
want ik ben nog al aan het uitstellen geweest en heb morgen 2 toetsen.
Vandaag is het Vaderdag, dus het was een lekker relaxed en gezellig dagje,
mijn zus en haar vriend waren hier, ik ben nog naar mijn opa en oma geweest
en verder heb ik een beetje uitgerust.
Vanavond kwam mijn zus nog samen met haar vriend op de motor en mocht ik ook
nog een stukje achterop, aaah echt nice.
Daarna ben ik maar gauw gaan leren. Ik heb deze week toetsweek =(, echt zo saai en niet leuk, maarja ik ga toch al wel over.
Eventjes een paar fotootjes van 2 outfits (het witte shirtje en het roze vestje zijn nieuw! allebei van vila!) en ofcourseeee: mijn wk hoofd.

Love Esmee.

Ps: en trouwenssss, ik heb ook een vakantiebaantje!! yesss, in een restaurant hier in het dorp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten