zaterdag 26 juni 2010

Freeeeeedom!







Ik heb zomervakantie, wat een heerlijkheid.
Vrijdag had ik m'n laatste toetsje, ik heb de hele toetsweek serieus ver$/@$%^*, ik had gewoon totaal geen motivatie meer, aangezien ik er toch al zo voor stond dat ik wel over ging en met het wk en al die andere leuke dingen van het leven kies je soms wat op dat moment het beste lijkt en kom je er later achter dat je het beter anders had kunnen doen =p. Haha, heb al een 3 en een 4 terug, dus dat beloofd nog wat. Maar over ga ik volgensmij toch al over(alhoewel ik daar nu wel aan begin te twijfelen =p).
Maar nu geen school meer, oftewel; ik praat er liever ook niet meer over.
Na onze laatste toets gingen we met een hele groep gezellige mensjes naar de Whytemerplas. Hele middag daar gelegen & 's avonds kwam een vriendin bij mij & zijn we samen naar ons eindfeest gegaan van school (dat is er elke periode na de toetsweek [a]). Was echt helemaal nice, leuk & gezellig. Om 3 uur waren we denk ik ongeveer thuis en we moesten er vanochtend al weer redelijk vroeg uit x).
Gelukkig met HEERLIJK WEER! <3 i love it. Vanochtend heb ik een poging gedaan tot opruimen van mij o zo nette kamer, niet helemaal gelukt, maar een begin is er gelukkig. Daarna voor het eerst naar het nieuwe huis van mijn zus geweest. Verder de hele dag gezelligheid gehad hier, lekker in de zon gelegen, gefotografeerd en dat soort dingen. Morgen verder niets bijzonders, ik ben ongelofelijk moe dus ik ga vanavond vroeg naar bed en doe morgen ook mooi rustig aan x).
Ik heb nu ook eindelijk weer eens tijd voor m'n blog, ik zal nu vast vaker posten!

Liefss Esmee.

Ps; de foto's heb ik gister en vandaag geschoten, behalve de 1e, dat was in de toetsweek en ik moest dus even gek doen tussen die serieuze sfeer van school etc, hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten