zaterdag 18 september 2010

Just to long ago








O nooow, het is echt ongelofelijk lang geleden dat ik voor het laatst iets geplaats heb op deze blog. Zonde ofcourse!
Er is niet veel veranderd, nouja ik ben heerlijk op vakantie geweest naar Frankrijk en heb daar geweldige mensen ontmoet en heb veel beleefd daar en heb verder ook een geweldige vakantietijd gehad, hier in Nederland. Met vrienden, feestjes, zon, shoppen, logeren, ijsjes eten, niets doen, slapen, lachen, foto's maken, dingen doen met familie etc.etc.
Inmiddels zit ik al weer 3 week op school en is alles daar omheen ook al weer begonnen. Ik zit nog dagelijks op blogs en maak wanneer ik er tijd voor heb en ook zin heb foto's met m'n camera waar ik nogsteeds verliefd op ben.
Hier een paar foto's van m'n today outfit;
vest, short, armband; h&m
panty; zara
hempje; veromoda
sjawl, ring; ??
tas; only
schoenen; all star
En verder nog 2 foto's van gister.
Vandaag heb ik trouwens nog gevoetbald (14-0 gewonnen & 4x gescoord!) en vanmiddag naar modeshows in Ommen geweest. Het was niet heel spetterend, maar de kinderkledingwinkel waar mijn moeder werkt deed ook mee, dus dat was wel even erg leuk om te zien.
Morgen heb ik niet veel plannen, ik ga de hele dag echt eens huiswerk maken, heb het hele weekend nog níets voor school gedaan!

Love Es

Geen opmerkingen:

Een reactie posten