maandag 20 september 2010

Mine,Mine,Mine!!!

Aaaaaaaaaaaah ik ben zó blij, ik zal zo zeggen waarom, ik vertel nu eerst even mijn verdere o zo (niet) fijne dagje.
Het begon allemaal vanochtend, ik versliep me natuurlijk weer eens,
aangezien ik mijn sleutel van mijn stationsfiets kwijt ben zou ik moeten lopen naar school, gelukkig zag ik wat mensen van school naar een bus lopen die dicht bij school zou stoppen, dus ik stap daar ook gauw in. Lopen wij die bus in, heeft daar een paar minuten geleden net iemand zitten k****n, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel? Iets wat iemand doet wanneer hij zich niet bepaald lekker voelt, dus het begon allemaal heel fris en fruitig vandaag. Toen we uitstapten gleed ik ook nog eens (BIJNA) keihard uit, dus dat beloofde niet veel goeds.
Op school aangekomen had ik uitval en blijkt ook ons schoolfeest die iedere periode gehouden wordt niet door te gaan deze periode =(, dat was al het mindere. Maar gelukkig werd de dag ook nog eens super tof! Namelijk;
Mijn zus belde me op school en vroeg of ik zin had uit school met haar naar de stad te gaan en daarna samen een hapje te eten, super gezellig natuurlijk.
Dus zijn we eerst even wezen shoppen, heb toen nog nieuwe pauwenveren oorbellen kunnen scoren (m'n vorige heb ik 1 ochtend kunnen dragen, waarna ik er 1 kwijt was toen ik op school aankwam, haha zo lullig)& het leukste van allemaal, de schoenen die ik zó graag wauw, IK HEB ZE BESTELD!!!! Zo tof, ze zijn echt te lovely en de verkoopster had ze ook aan, ze vertelde dat je er echt de hele dag op kunt lopen alsof je platte schoenen aan hebt, ik wil ze echt zo gauw mogelijk aan m'n voeten hebben, helaas moet ik nog een week wachten, dan kan ik ze ophalen.
Ik ben er nog maar net weer, en gtst begint nu, dus ik stop gauw, heb ook nog veel huiswerk te doen.

Love Es.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten