zaterdag 25 september 2010

can you imagine a world without music?






Vrijdag had ik school tot 4 uur, ben toen met 3 vriendinnen naar de stad gegaan om cadeautjes te kopen voor 2 vrienden (2 jongens) van ons, waar we die avond een verjaardag van hadden. We hadden echt allemaal hello kitty en prinsessen spulletjes gekocht. Haha, echt heel lachen. Daarna ben ik met 1 vriendin nog op een terrasje gaan zitten en heb ik bij haar thuis gezellig gegeten <3. 's Avonds gingen we naar de party, was erg gezellig, maar moest er vanochtend weer vroeg uit voor de voetbal. We hebben 10-1 gewonnen, jeej, erg fijn dus. Maar ik ben nu echt mega moe, heb vanmiddag nog even idioom geleerd en verder eigenlijk niet veel. Beetje uitrusten heeeel heel veel muziek geluisterd etc., muziek luisteren is echt genieten, zou er echt niet zonder kunnen joh! Vnv ga ik eens echt super vroeg naar bed. Hopelijk helpt het en voel ik me morgen eens wat fitter, want de laatste tijd ben ik echt super moe, maarja genoeg gezeur. Ik heb hier nog wat foto's bijgevoegd van het feest van een vriendin van me waar ik volgensmij ook wel over geschreven heb? het is volgensmij al bijna 2 week geleden, maar ik heb nu een paar fotot's x). Let niet op m'n hoofd enzo het gaat om het idee <3.
Ik ga nu denk ik maar even een filmpje kijken en dan heerlijk slapen!
Love Es.
Ps; je moet echt een keer op deze blog kijken; http://kanal5.se/andreaswijk ik vind hem echt sexy, haha. Hier een mega mooie foto van hem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten