zondag 13 juni 2010

Time goes to fast



















Zozo, dat is al weer lang geleden.....
Ik heb het ook zo druk =p, met vanalles en nog wat.
Maar nu zal ik de "belangrijkste" dingetjes van de afgelopen tijd allemaal eens melden.
Een tijdje terug had ik het nogal druk met school, en aangezien ik niet echt iemand ben die van huiswerk maken houd, maak ik er altijd iets gezelligs van =p. Lekker met druifjes erbij en een lekker muziekje etc. Dat is dus mijn uitleg bij de laatste twee foto's =p.

Verder is mijn broer weer terug na 5 maanden Suriname en hebben we hem een week geleden van Schiphol gehaald. Ik had maar 3 uurtjes kunnen slapen want we moesten er al om 6 uur uit x).

Ik ben ook nog naar EO-jongerendag geweest samen met heel wat vrienden, het was echt helemaal top. Ik ga in Augustus ook nog samen met mijn vriendin Annefoek en nog heel wat anderen van school naar flevo festival, aaaah daar kijk ik écht naar uit!

Vrijdag avond heb ik samen met een vriendin onze sweet 16 gehouden, hier bij mij thuis. Het was echt helemaal geslaagd! We hadden 45 mensen uitgenodigd en uiteindelijk waren we met z'n dertigen. Het was echt helemaal nice! Helaas moesten we er de volgende ochtend wel om 8 uur uit x).

Gisteravond heb ik de 4 Engelse mijl gelopen met wat mensen van school, ik had helemaal niet getraind, maar het ging best goed. Ik had verwacht net binnen 35 minuten te lopen maar mijn tijd was uiteindelijk 35,28. Wel netjes natuurlijk zonder te trainen etc. maar natuurlijk wel jammer, haha. Na die tijd hebben we heerlijk gezwommen met zijn allen, het hele zwembad voor ons alleen, echt heerlijk! En super gezellig. Toen ik thuis was heerlijk mijn Ben & Jerry's ijs gegeten die ik van mijn lieve vriendin Sophie voor mijn verjaardag had.

Vandaag ben ik dus super moe, en moest ik eigenlijk huiswerk maken en mijn kamer opruimen, maar daar is dus weer eens helemaal niets van gekomen. Ojah ik heb pas ook nog een nieuwe tas "gekregen". Nouja hij is van zolder gehaald =p, ik vertelde mijn moeder dat ik altijd al zo'n oude leren tas wou, en toen vertelde ze in 1x dat ze er nog 1 boven had staan van uit haar eigen middelbare school tijd x). Tof dus!(let niet op de troep eromheen, dat had ik vandaag dus moeten opruimen =p)

Morgen gaan we op school met z'n allen in de aula Nederland aanmoedigen, ik heb verder helemaal geen les, dus dat wordt weer eens een heerlijk dagje! Sowieso lekker uitslapen! Voor de rest van de week zal het wel leren zijn, tenminste dat is mijn planning & donderdag en vrijdag moet ik voor het eerst meelopen bij de pizzeria waar ik vakantiewerk heb. Ben benieuwd! Daarna heb ik toetsweek, dus waarschijnlijk niet tot gauw.

xxxx Esmee.
Ps: ook nog wat (domme) foto's van vandaag & nog 1 outfitje van afgelopen week & ook sorry dat de foto's net verkeerd om zijn, je moet het dus van onder naar boven bekijken voor de goede "volgorde" x)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten