maandag 31 mei 2010


Zaterdag avond had ik een sweet 16 van 2 vriendinnen van school,
het was echt helemaal geweldig! Er waren ongeveer 50 man en we waren voornamelijk te vinden in de kelder, ze hadden een DJ geregeld, dus we zijn helemaal los gegaan [a]! Het regende jammergenoeg wel, maar het was echt helemaal top! Het was in Steenwijk dus ik ben met 3 vriendinnen met de trein heen gegaan. Zaten we in de verkeerde trein, hahaha. Echt weer iets voor ons, deze foto is dan ook in de verkeerde trein =p. Gelukkig hadden wat jongens die ook mee gingen al raar lopen kijken, dus we hadden het meteen door. Uiteindelijk maakte het niet zoveel uit, we zijn helemaal heel aangekomen =p.

Vandaag gewoon naar school geweest, huiswerk gemaakt op school (nouja 2 sommetjes wiskunde) en gym gehad. Zometeen heel misschien even bezig voor school en dan op de
fiets naar mijn voetbaltraining =)!

Waarschijnlijk zal ik de komende tijd eventjes niet veel meer posten, ik hoor heel goed bezig te zijn voor school, maar ook dat ben ik niet. Maar op een 1 of andere manier heb ik het heel druk met van alles en nog wat (behalve school). Volgende week heb ik aardig wat toetsen en Praktische opdrachten etc., dus het zal nog wel even duren. Hopelijk post ik gauw weer.

Love Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten