zaterdag 22 mei 2010

Change




Gister avond had ik ineens een ingeving! Ik was de troep op mijn kamer sowieso helemaal zat, dus ik was van plan alles eens grondig op te gaan ruimen! Maar toen ik een beetje bezig was had ik ineens zin om mijn hele kamer te veranderen. Ik heb letterlijk alle meubels overal heen gesleept en gesleept, en dit is het resultaat. Ik heb het nog nooit eerder zo gehad, en volgensmij bevalt het me wel. Het kleding rekje had ik nog niet in mijn kamer staan. Maar ik vind het zó leuk en ook wel heel praktisch eigenlijk. Wordt het ook niet meer zo'n troep in m'n echte kledingkast (mag ik hopen x)!). Let trouwens niet op alles wat je ziet ;), ik was nog niet helemaal klaar (met opruimen). Zoals de stofzuiger en de troep op de stoel/bank etc, haha.

Love Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten