zaterdag 15 mei 2010

Friday and Saturday






Friday:
Gister heb ik wel een aardig leuk dagje gehad,
's Ochtends heb ik gekeken bij familie voetbaltoernooi, hier in het dorp.
's Middags heb ik even met mijn moeder wat boodschapjes gedaan & 's avonds ging ik met mijn ouders naar m'n zus toe, die is gister namelijk 23 geworden =)!
Toen we terug gingen was de lucht echt ontzettend mooi, ik had mijn camera mee,
dus daar moest ik natuurlijk even wat foto's van maken (vanuit de auto),
doordat we reden kreeg het een heel leuk effect met de bomen.
Saturday:
Vanochtend hebben we 4-4 gelijk gespeeld, t'was een aardig spannende wedstrijd,
we stonden 4-3 achter, maar in de laatste minuut was er nog gescoord.
Dus toch nog 1 puntje binnen.
Vanmiddag heb ik niet veel gedaan, een klein beetje huiswerk en verder vooral op de bank gehangen. Vanavond ben ik ook nog even wat fotootjes gaan schieten, eigenlijk wou ik foto's maken van het nieuwe veulentje dat dicht bij ons huis staan. Maar helaas kwamen ze niet zo dicht bij, volgende keer beter dus.
Morgen hebben we met de hele familie een bbq bij mijn opa en oma thuis. Omdat mijn opa en oma allebei binnenkort jarig zijn. Dat wordt dus wel gezellig!

Love Esmee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten