dinsdag 25 mei 2010

I love Amsterdam















Afgelopen maandag (gister dus) ben ik naar Amsterdam geweest!
We brachten namelijk 's ochtends mijn oom en tante naar schiphol, die weer naar Suriname zouden vertrekken. Dus konden we er een mooi dagje Amsterdam van maken.
Afgesproken was er niet echt een shop dagje van te maken, x) omdat mijn vader ook mee was.
We hebben eerst een boottocht gemaakt door de grachten van Amsterdam etc. was echt super leuk! Zo zie je alles ook een keer mooi, want te voet is dat toch wel heel veel. Jammergenoeg zat ik achter glas, vandaar dat de foto's heel erge weerspiegelingen hebben =(, erg jammer dus! Daarna zijn we ergens wat gaan drinken, de zara, berskha en River Island binnen geweest. Hebben we nog wat gedronken in de 9 straatjes en hebben we nog door de 9 straatjes gelopen (en de winkeltjes binnen =p).
Uiteindelijk heb ik nog een nieuwe broek kunnen scoren van de River Island en een heel leuk jurkje van de Zara.
Het was echt helemaal geweldig, ik hou echt van Amsterdam. Alleen al die huizen al, prachtiggggg, ik kon ook wel van elk huis een foto maken, haha. Daarom sorry voor de vele foto's die ik hierboven heb bijgevoegd.

Love Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten