maandag 17 mei 2010

Monday

Vandaag ben ik gewoon voor niets naar school geweest, gym viel uit omdat er werkweek is van havo 4 en vwo 5. Maar alles is natuurlijk beter dan les x)! Nu ben ik wel weer lekker bijgeklets en het was eigenlijk best gezellig. Vanavond heb ik al weer een voetbalwedstrijd (en woensdag ook weer), hopelijk gaat het een beetje goed vanavond en hopelijk is het team ook een beetje compleet, omdat heel veel mensen nu examens hebben...
Dit is mijn outfit van vandaag, het shirt is van mijn moeder, voor mij is het gewoon een jurkje/tuniekje. Ik vind het niet echt een spetterende outfit, maarja.
Spijkerjasje-mango/legging-h&m/riempje-veromoda/ring-h&m/armband-Frankrijk.
Iedereen met examens in ieder geval heel veel succes! Good luck!

Love Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten