donderdag 27 mei 2010

BO-RINGGGG TIM-ESSS


Vandaag een heel gezellig dagje gehad @ school, maar ondanks dat is dit toch een super saaie dag, hier volgt de uitleg met als eerst het leuke deel:
1 van mijn lieve vriendinnetjes is vandaag jarig, dus het was wel even extra gezellig! Aangezien ik vanmiddag niet mee met haar naar huis kon (jahjah dat is natuurlijk schandalig!) had ik een paar kleinigheidjes voor haar gekocht; een grote oranje zonnebril, een medaile (met vanbinnen chocolade, die wel samen lekker hebben opgegeten) & een kaartje met versiersel etc. De zonnebril en de medaille moest ze vandaag om, alleen is dat met de zonnebril helaas niet echt gelukt =p.
Nu komt het saaie deel:
Morgen moeten we een PO inleveren van Maatschappijleer, ik heb net dus alles even afgemaakt etc. echt walgelijk om te doen, maar gelukkig is het (bijna) af. Morgen heb ik ook nog een Engels toets van 2 hoofdstukken grammatica :|. Dat wordt dus mijn dood want dat is nou juist iets wat ik gewoon echt voor 0 procentos kan. Maarja we zien wel. Ik ga straks eerst even lekker gtst kijken en begin dan aan mijn toetstof en ga oefenen totdat ik er bij neerval :|.
Duidelijk een saaie middag dus, maar dat haal ik in dit weekend wel even in!

Love Esmee.

Ps1: sorry voor de saaie post!!
Ps2: de foto heb ik zelf gemaakt, het is 1 van mijn 1e foto's met mijn nieuwe camera...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten