donderdag 20 mei 2010

The sun is shining!

De zon schijnt weer! yeaaaah eindelijk! Wat was ik daar aan toe.
Heb het de afgelopen dagen best "druk" gehad:
Woensdag ochtend met m'n moeder gewinkeld, omdat ik nodig een nieuwe bikini moest; dus 2 nieuwe bikini's en ook nog een shirtje. Daarna had ik nog 1 uur les op school, en toen ik thuis was had ik nog even tijd waarna ik weer een voetbalwedstrijd had (na al die weken door de weeks voetballen hebben we eindelijk alle wedstrijden ingehaald!), die we met 3-0 hadden gewonnen =).
Vandaag weer heel weinig les gehad, en ook nog even de stad in geweest. Nog 1 bikini kunnen scoren =), helemaal top dus. Daarna ben ik naar mijn zus gegaan, en gingen we met het hele gezin mee naar mijn zus haar beëdiging.
Morgen heb ik 2 tussenblokken dus ga ik al weer gezellig naar de stad =), misschien 's middags ook nog wel, maar dat weet ik verder nog niet. Voor dit weekend heb ik verder geen eens plannen, ik heb ook geen voetbal. Dus ik zie wel!

Love Esmee.

Ps: sorry voor de saaie post, maar het kon alleen even snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten